diumenge, 10 de juny del 2007

S'intueix l'estiu

El dijous vaig travessar corrents el parc del Clot perquè vaig veure uns nens ajupits encenent petardos. Abans d'ahir vaig interrompre la meva caminada Llavaneres-Arenys per la platja per a degustar una clara fresquíssima (a Canet se'n diu 'un shandy') amb unes patates Alfonso Torres a l'ombra d'un xiringuito (ai, no me'n recordo de com es deia en català). Ahir em vaig allargardaixar a la platja i vaig desafiar les meduses. I és que arriba l'estiu. És moment per al On the Beach del Chris Rea, la meva banda sonora mentre preparava aquells miracolosos exàmens de suficiència que em van permetre aprovar en una setmana les quatre o cinc assignatures que arrossegava durant tot el segon de BUP. Gràcies a aquests exàmens podia quedar ben net en una setmana, sense tenir res per setembre. Això sí que era possible; en canvi, trobar-te la noia del vídeo sota la dutxa d'un pati blanc ja era- i és- més difícil