diumenge, 24 de juny del 2007

Final de temporada

Diumenja'm ha estat un lloc pensat per fer agradable una estona de diumenge davant de l'ordinador. Malgrat aquest estiu jo hauré de donar-li bastant a la tecla, crec que els diumenges estivals no són per estar davant de la pantalla i llegir la gent, sinó per escoltar-la, parlar amb ella i compartir estones a l'aire lliure. Per això, com que la raó de ser del Diumenja'm no lliga bé amb el que, per a mi, haurien de ser les tardes dominicals estiuenques, aquest bloc romandrà tancat aquest estiu. Potser el torno a obrir el setembre, qui sap. Ja veurem.

Us agraeixo moltíssim l'interès i la fidelitat que heu demostrat, llegint els meus posts, escrivint comentaris, fent-los per telèfon, parlant davant d'unes patates braves, o a l'interior d'un cotxe en un pàrquing, escoltant extasiats la Dessay. Sobretot estic molt agraït als que heu contribuït amb espontaneïtat i bon humor a que el Diumenja'm no s'hagi acabat en el fons de pantalla sinó que s'hagi obert a l'exterior. Fora del bloc he compartit amb alguns de vosaltres els meus gustos i passions musicals, hem parlat d'altres coses de la vida i hem fet amistats. Us he conegut, he après moltes coses i m'he adonat d'unes altres molt importants. Gràcies.

Com que un ha de ser coherent sempre i quan un ho vulgui ser, i com que he dit que els diumenges estivals estan per gaudir-los a l'aire lliure, proposo una trobada on es facin les dues coses implícites en l'art de diumenjar: passar el diumenge i menjar. Proposo fer-ho en una població del Maresme a partir de la segona quinzena de juliol ja que del 30 d'aquest mes fins al 14 estaré de vacances al Marroc. En tot cas, podem concretar escrivint-nos per mail (la meva adreça és qimore@gmail.com), per Google Calendar, o per una altra via.

En el post següent us deixo algunes gravacions relatives als adéus (és perquè no digueu que aquesta setmana no m'ho he currat).

Fins aviat!!!!

9 comentaris:

TACET ha dit...

Bones Vacances! Miraré el calendari per veure si puc anar a aquesta trobada i t'ho dic.

Salutacions

Ferran ha dit...

Vaja!, ara que havia descobert el teu bloc i m'agradava diumenjar amb la teva selecció musical... ara plegues!
Bé, si més no, com deien a Casablanca: "Sempre ens quedarà la música"! :)

quim ha dit...

tacet: perfecte. Quan torni a mitjans de juliol ja activaré el tema de la diumenjada i ens mantenim informats.

ferran: sí, noi. Ja ho vaig pensar que just quan començaves a passar per aquí jo tancava el bloc. Potser per això vaig posar el video de la Flauta Màgica amb un títol en alemany, que és la frase que diuen els cantants al final del meravellós quartet (segur que ja te'n vas adonar).

De totes maneres, en els blocs que he enllaçat trobaràs una font abundat de formació i informació sobre la música, l'òpera, la interpretació musical, poesia, les veus, els sons... I també hi trobaràs seleccions cuidades de joies musicals amb les quals val la pena diumenjar tots els dies de la setmana.

Fins aviat!

quim ha dit...

Ui ferran, perdona una patinada. El vídeo de la Flauta Màgica no és un quartet, és un quintet. És que com que estic rellegint una novel·la del Quartet d'Alexandria he tingut un lapsus durrelià.

:)

Ferran ha dit...

Hehe... perdonat, pas de probleme. Merci per la info dels links!

Josep Rumbau ha dit...

Jo m'apunto a la trobada si és després del 22 de juliol.

Gatot ha dit...

Que passis un bon estiu i que el viatge sigui plàcid i estimulant!

Anonymous ha dit...

No dubtis en que trobarem a faltar el diumenja´m! Gràcies per compartir tot el teu coneixement i tota la teva creativitat en aquest espai online i esperem que t'animis a reobrir-ho...
M'apunto a la trobada offline al Juliol per a que ens expliquis, entre altres coses, les teves aventures pel Marroc...
Fins llavors,
Ona

quim ha dit...

Ona:

Gràcies per donar-me les gràcies. No em considero un gran coneixedor i la meva creativitat només es limita a un racó petit; en les coses quotidianes del dia a dia la meva creativitat es redueix considerablement, i no tinc gaire traça (i bé que ho sento, moltes vegades).

El que sí que és cert són les ganes de comunicar i compartir les coses que m'agraden. Sigui online o offline. En aquests dies crec que escau més la manera 'offline'. Per això, m'agradarà molt que vinguis a diumenjar al Maresme, a partir del 22 de juliol.

Una abraçada.

P.S: Per cert, jo he passat molta calor. Tu suposo que hauràs passat un fred que pela. Espero que hagis tingut unes bones vacances nòrdiques :)

Gatot: jo també espero que passis un estiu igual d'estimulant.