diumenge, 14 de gener del 2007

Des de Bèlgica

Escric aquest post a Bèlgica, després d'una estada de tres dies a Leuven (Lovaina), a punt de tornar a Barcelona. O sigui que no tinc gaire temps per fer un post diumenjant tal com mana. Quan tingui més temps faré un resum sobre la meva visita a Bruges al so de les músiques del meu reproductor de mp3 amb propostes per diumenjar, o dissabtejar com va ser el meu cas. Malgrat tot, us deixo uns videos turístics. El primer és de Leuven i té totes les característiques que no poden faltar en un video turístic, fins i tot té una panoràmica circular marejadora de la gran plaça que s'atura finalment amb la cara del col·lega del que filma el video.



El segon és de Bruges i està un mica més currat.



Si us pregunteu perquè no poso cap foto meva i poso videos d'altres us diré que quan viatjo mai porto càmera de fotos ni de video.

Ens veiem després

2 comentaris:

Anna ha dit...

quines vacances no....

quim ha dit...

Bé, de fet no eren vacances. Era cosa de feina però s'havia d'aprofitar per fer una mica de turisme