dissabte, 29 de desembre del 2007

Una història de cap d'any i any nou

M'agrada passar fred a la platja quan es fa vespre per cap d'any.



Avui especialment recordo la diada aquella en què al matí et vaig preguntar què feies per cap d'any. Potser era un boig suposant que m'escolliries a mi per passar aquella nit.



Però sí, va ser a mi a qui li vas fer la confidència de que a la botiga de Women's Secrets hi havia roba interior vermella a 6 i 7 euros, però que un cop comprada no es podia canviar. I a la una de la matinada, sols, em vas demanar que et pelés un gra de raïm



Vas portar-me pels carrers agafant-me de la mà, sense guants. Tu em vas dir que estava elegant, jo et vaig dir que estaves molt guapa. Vam besar-nos en una cantonada i vam ballar tota la nit.




Al matí del Dia d'Any Nou, ens arribaven les notes del Danubi Blau de la tele d'un veí. Em vas preguntar com es deia aquella música que coneixies pels anuncis de la Miel de la Granja San Francisco.



En el meu interior, els minuts passaven amb el so tintinejant i cristallí de la presentació de la rosa al Rosenkavalier (què hi ha més vienès que el Cavaller de la Rosa i la música del (Richard) Strauss?)



Al migdia t'esperaven per al pollastre farcit i a mi per als canelons. Tot estava silenciós el Dia d'Any Nou. Mentre taral·lejava que estaria amb tu un altre cop, anava deixant núvols del meu alè en l'aire fred i blanc.



... i és que allà on vagi parlaré del teu amor com un somni daurat.



I avui, a la platja, passant fred, els núvols del meu alè sobrevolen la sorra. De sobte, com la llum verda d'un far llunyà, sona la melodia que esperava a la meva butxaca.

4 comentaris:

Paulo ha dit...

Olá Quim.

Estava tão aborrecido... Foi um prazer ler a poesia da tua história e ouvir as tuas escolhas musicais. Fiquei logo mais bem disposto.

Bon any nou.

nur ha dit...

Hmm, m'agrada l'himne nacional vienès. Quan em reencarni, voldria ser ballarina de valsos, entre d'altres dances :)

I què dir de la Diana Krall? Quant de temps sense sentir-la: em sembla que em gravaré un CD sencer al MP3 i l'escoltaré dia i nit!

Gràcies per la teva selecció musical i la teva història romàntica de Cap d'Any!

Bon Any, Quim! :*

Ferran ha dit...

Quim, vaig una mica de bòlid així que espero amb delit el moment de poder escoltar la teva selecció musical d'avui. De moment, volia passar per casa teva per felicitar-te l'any nou i desitjar-te el millor per cadascun dels seus dies. Feliç 2008!

quim ha dit...

Obrigado, Paulo. A poesia é na cançoes. Bon any nou para voce e familia e amigos. :D

Nur: bé, doncs el matí d'Any Nou ja et veig mirant el Concert des de Viena. Segur que enfocaran el raconet on estava jo assegut escoltant també el Danubi Blau, interpretat per una orquestra vestida d'època.

Per cert, no tenies el Love Scenes de la Diana Krall? Si no, ja te'l gravaré, que és un CD que dóna per molt. I mira, m'alegro que t'hagi agradat el post. Ha sigut un miracle haver-lo fet, amb una atracció per criatures, just davant de casa, fotent 'El Baile de la Rana' sense parar.

Bon any nou, per a tu també. Et desitjo el millor i més :*

Ferran: tu mateix. El post és per agafar-se'l tranqui, qualsevol dia.

Jo també et desitjo un molt bon any, ple 'ventura i de coneixences', com deia aquell. Una bona cosa ha estat haver coincidit en aquest espai bloquero (o hauria de dir 'bloguero'?). Espero que l'any que ve podem continuar compartint coses amb el mateix entussiasme. Molt bon any!!!