diumenge, 7 de gener del 2007

Dia per jugar

Avui diumenge, 7 de gener, és el dia per jugar amb els juguets que els Reis ens han regalat. De maneres de jugar amb els juguets n'hi ha moltes. Per exemple, es pot adaptar un sonet de Shakespeare (concretament el CXXX) amb uns ninotets, una webcam i l'ària Porgi Amor de Les Noces de Fígaro de Mozart. L'autor, però, ja ens diu que no espera que ens agradi (tot un detall)





També estaria bé jugar amb el BING, BANG, BOING, un pal montar-lo i no gaire adequat per fer-ho en un pis amb les dimensions que solen tenir els pisos actualment




però un primer pas per fer muntatges instrumentals tan potents com aquest




Amb quins juguets jugareu avui?

6 comentaris:

nur ha dit...

Amb el meu nebot: la millor joguina que mai m'hagin portat els Reis i cap artefacte el podrà superar :)

quim ha dit...

Hola nur,

Ja m'agradaria tenir un nebot per poder jugar. Mira quina cosa... ahir em va fer enveja veure pel carrer a la gent anant a les cases dels nebots, carregats de regals.

Benvinguda al diumenja'm

Anna ha dit...

Ostres Quim!
Brutal aquest ultim video!
és increible, m'ha encantat coma regal de reis!

nur ha dit...

Demana'n un als Reis l'any que ve: la fe mou muntanyes, ja ho diuen :)

Anonymous ha dit...

Hola Quim,
jo m'entretindré amb el bloc "Diumenja'm". És un bon regal de reis :-)
Carme

Anna ha dit...

Diumenge, diumenge!!!